GEjSER Kundeklub

GEjSER kundeklub er delt op i to, en fysisk kundeklub der kan benyttes i de fysiske butikker, og en kundeklub, som fungerer på webshoppen.

Webshop kundeklub

Som medlem af webshoppens kundeklub, gør du livet nemmere for dig selv. Her kan du oprette dig med navn og adresse, så du slipper for at taste dem ind hver gang du vil lave en bestilling. Du kan selv følge med i din ordrestatus og du får et godt overblik over, hvad du har bestilt og således over, hvad du evt. mangler at bestille. Du har muligheden for at genbestille en tidligere ordre uden at skulle igennem hele bestillingsprocessen på ny. De vigtigste fordele ved at være medlem af klubben:

  • Du får nemt overblik over ordrestatus
  • Vi gemmer dine boner for dig
  • Du skal kun bekræfte med MitID ved første handel
  • Nem genbestilling

Butikskundeklub

Du kan nemt og hurtigt blive medlem af kundeklubben i vores fysiske butikker. Du bliver tilbudt medlemskab, når du handler i en GEjSER butik for første gang. Du bliver fordelskunde, når du opretter dig i klubben og det betyder at:

  • Vi gemmer dine boner for dig
  • Du optjener 5 % af dit købsbeløb ved hver handel* 
  • Det opsparet bonus kan benyttes når man selv ønsker det (kun i fysisk butik).

*Gælder dog ikke på i forvejen nedsatte varer samt udvalgte varer grundet lovgivningen.

Bliver jeg så bombarderet med sælgende SMS'er og E-mail når jeg melder mig ind i jeres kundeklub?

Svaret er NEJ vi sender ingen reklame meddelser ud hverken på SMS eller E-mail eller andre plat form.  

Foretager du ikke et køb 9 mdr. i træk, vil dine points dog bortfalde og din konto vil blive slettet, i henhold til persondataloven. Du vil dog få en reminder på SMS, inden at din kontoklub konto, vil blive deaktiveret. 

Ved at downloade vores GEjSER kundeklub app til din mobiltelefon, kan du selv holde øje med dine optjente point, samt alle dine kvitteringer.

Denne kundeklub er ikke koblet sammen med webshoppen og derfor får man ikke de 5 % optjent bonus ved at handle på webshoppen og kan ej heller benyttes her. Der arbejdes på at koble den fysiske kundeklub sammen med webshoppen. Dette er dog ikke teknisk muligt i øjeblikket.

Rabatkoder og kuponer

Hos GEjSER gør vi opmærksom på, at vi ikke tilbyder rabatkoder eller rabatkuponer til brug på vores webshop. Dette skyldes, at det ikke er lovligt for os at udstede rabatkoder eller kuponer, som kan anvendes til at opnå rabatter på nye varer. Du kan derfor være sikker på, at enhver rabatkupon eller rabatkode, som du måtte finde på eksterne sider, er falsk og ikke vil fungere på vores hjemmeside. For din egen sikkerheds skyld anbefaler vi, at du undgår at anvende disse uofficielle koder, da de ikke stammer fra GEjSER og dermed ikke kan indløses ved køb.

Hvorfor er der et felt til rabatkoder, når jeg går til betaling?

Man kan undre sig over, hvorfor der findes et felt til rabatkoder ved checkout-processen på GEjSER’s webshop, når vi ikke tilbyder rabatkuponer. Dette felt bruges udelukkende til tilgodebeviser, som vi kan udstede i forbindelse med reklamationer eller kompensation for tidligere køb. Det er altså ikke et felt til rabatkoder, rabatkuponer eller kuponer, som man finder på internettet. Formålet med feltet er at give vores kunder mulighed for at indtaste gyldige tilgodebeviser, som kan anvendes ved køb, men det har ingen funktion for uofficielle rabatkoder. Så hvis du har fundet en rabatkupon online, må vi desværre informere om, at den ikke kan bruges hos os, da GEjSER hverken udsteder eller accepterer rabatkoder.