Bestilling - Levering - Returnering

Bestilling

Du udvælger den/de varer, som du gerne vil have, og lægger dem i indkøbskurven.

Du kan nu vælge at shoppe videre eller gå til betaling.

Ved betaling skal du skrive dine personlige oplysninger. Sørg for at dobbelttjekke, at de er korrekte.

Vælg derefter leveringsmetode, læs og acceptér handelsbetingelserne og tryk så ”Godkend og betal”.

Herefter åbner en beskyttet side op, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger, så der betales, hvorefter din ordre vil blive oprettet og efterfølgende pakket og sendt.

I første omgang bliver beløbet reserveret af banken og først trukket, når pakken er afsendt.

Levering

DAO365

Hvis du vil have dine varer leveret med DAO365 hjemmelevering, og du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og 14:00 i weekenden, bliver din ordre pakket og sendt af sted samme dag.

DAO365 fragter pakkerne om natten, så de ligger i din postkasse næste morgen. Alternativt hænger de pakken på hoveddøren, hvis den er for stor til postkassen, og hvis buddet vurderer, at det er forsvarligt.

Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.

GLS

Hvis du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og 14.00 i weekenden, vil din pakke blive afsendt samme dag.

Du kan vælge at benytte GLS - Hjem til døren, GLS - Pakkeshop eller GLS - Erhverv

Med GLS - Pakkeshop bliver pakkerne leveret til en GLS pakkeshop, hvor du kan afhente din pakke i pakkeshoppen.

Du vil modtage en sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning.

Hvis pakken ikke er afhentet efter 5 dage, vil den blive sendt retur.

Husk gyldigt ID, så du kan legitimere dig selv, som retmæssig ejer, og få udleveret forsendelsen.

Status på din ordre

Både DAO365 og GLS tilbyder track and trace, hvilket vil sige, at du kan spore og følge med i, hvor langt din pakke er. Forsendelsesnummer vil fremgå i ordrebekræftelsen du modtager, når du har gennemført en ordre.

Hvis det skulle ske, at du ikke modtager et forsendelsesnummer, bedes du kontakte vores kundeservice eller du kan ringe til os på tlf. 26 22 07 07 mellem kl. 09.00 - 16.00 alle hverdage.

Pakke ikke modtaget

DAO365 har dag-til-dag levering, og GLS garanterer en leveringstid på 1-3 dage hverdage.

Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.

Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer).

Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt os eller ring på tlf. 26 22 07 07 mellem kl. 09.00 - 16.00 alle hverdage.

Alt efter situationen, vil vores kundeservice finde en løsning, så du får dine varer hurtigst muligt.

Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Returnering

Fortrydelsesret

Hvis du har købt et produkt via vores webshop, og du fortryder købet, skal du meddele os det senest 14 dage efter modtagelse af varen.

Du kan frit returnere vare der er købt hos os, ved brug af vores Nem Retur

Er varen ikke i original emballage, kan det muligvis udgøre en værdiforringelse.

Er varen taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun få en del, eller intet, af købsbeløbet tilbagebetalt, afhængigt af den varens værdi.

Reklamationsret / defekt vare

Varer købt hos GEjSER, der går i stykker inden for reklamationsrettens frist, vil som udgangspunkt blive repareret - medmindre varens fejl skyldes slidtag eller er selvforskyldt (åbenlys fejlagtigt håndtering af produktet og/eller misbrug heraf).

Du bedes vedlægge en forståelig beskrivelse af fejlen på varen sammen med en kopi af købsfakturaen eller ordrebekræftelsen.

Derudover skal du også medsende boksen, som produktet blev leveret i samt alle ekstradele til produktet.

Du bedes reklamere fejlen indenfor rimelig tid efter opdagelsen heraf.

Når en defekt varer er kommet retur til os, vil vi i første omgang teste produktet, hvilket normalt tager op til 48 timer. Det gør vi for at vurdere, hvorvidt produktet fejler noget.

Hvis produktet ikke fejler noget, kontakter vi dig og returnerer det til dig.

Hvis varen er defekt, kontakter vi dig og vi finder ud af, om du er interesseret i et tilsvarende produkt.

Giv et kald

+45 26 22 07 07

Åbningstider

Hverdage 08-22 & Weekend 09-15

Fandt ikke hvad du ledte efter?

Har du brug for hjælp eller mangler du hurtig svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig - Vores rare kundeservice er altid glade for at hjælpe!